kasut oh kasut!!!

                       salam all

disebabkan hujan satu malaysia yg telah turun pada hari sabtu dan ahad yang lepas telah menyebabkan kasut gua tak basuh dan kotor..da la isnin sekolah.urmm..dalam kepala ngah pikir cara tok buat kasut bersih sebab....kasut gua sunggguhhh lawaaa!!!


kasut gua ala2 kasut nie la..tapi nie bkn kasut gua..

disebabkan kepala otak gua nie berjalan dengan begitu pantas hingga menyebabkan gua dapat idea dengan membasuh kasut gua dan mengemurnya menggunakan kertas dan kipas sebagai "matahari".. hahha!! kreatif x gua??... caranya senang je..cam nie..gua basuh kasut gua pas tu gua letak kertas dalam tu bg mampat kat dalam kasut tu dgn kertas kemudian gua gunakan kipas tok keringkan kasut tu...
mula2 mak gua gelak terbaring tengok gaya gua keringkan kasut tapi bg gua its ok..kita tunggu dan lihat..
dan pada pagi hari isnin itu..kasut gua sudahh....

 lawa x kasut nie..hahha..tgk la sape punya..


kering oww kasut gua..sungguh tidak ku sangka teknik ku menjadi..
hahha!! kreatif x gua??..hahaha!!
gua dengan senang hati dan tersenyum lebar pergi sekolah dalam keadaan kasut putih berseri...
:D peace no war!! so gua nasihatkan der2 sekalian guna la cara nie pabila hari hujan...
 



ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

2 berceloteh:

Dol said...

lawanyer kasut! hehe. pinkish gitu. keh2. btw laki ke pompuan ni? kalu laki suka jambu2 ni, mat jambu la. klu pompuan suka pink2 ni sweet lah! hehe. baru join eh? okay saya jd follower fisrt kamu k. :)

cik ima said...

hyep r-5 ahah br jewp ag masuk alam blog nie..
urmm..yg pasti sye nie manusia dari kaum hawa la..:)
nway, sye x minat sgt pink2 nie..
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...