CUTI CUTI CUTI!!!

HAI2 ALL!! hari baru rajin nk menaip en3 sal cuti tahun baru cina nie..nak wat cam ne disebabkan sekolah aku nie baik lagi pemurah dia hanya bagi cuti pada hari rabu, khamis dan jumaat!! mula2 ckp nk bg 5 hari.. tapi disebabkan cikgu kesian kat budak2 yang nk study cikgu bg la hanya 3 hari..
  
ok mula2 aku nk ucapkan selamat tahun baru cina!!! disebabkan tenet laju gila nk mapos..  tak dapat aku nk letak pic..lgpon sape je la yg baca blog aku nie..hehehe.. 


ok cukup sal tahun baru cina skrng aku nk story pasai cuti nie..bg aku cuti nie cam tak patut wujud sebabnya bukan aku x life sosial tapi disebabkan cuti la homeworks bertimbun dan gua terasa cam nk campak segala haram jadah homworks tu kat dalam "rumah sampah" almaklum la bukan selalu gua nk bersedekah kan..haha!! 


 ok la all.. nk kne siapkan kerja sekolah nie almaklum la gua kan nk jd akauntan  haha!!

              
                        
ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

0 berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...