pengajaran beerti...

salam and peace!!!...hye2...lama x up date blog...
urmm...x taw nk ckp pe..tapi bnyk yg aku belajar semasa aku menghilang..
dalam dunia nie kita akn jumpe dgn pelbagai orng dan susah untk kita tahu niat orang tu...kawan aku selalu tanye aku bila diaorng nk kapel gan someone...
mula2 bg aku tgk pic bdk uh dan mintk pendpt dan aku pulak akn ckp apa yg aku rasa..padahal aku main tembak je tp tekaan tpt la pulak..bukan nk show off just nk ckp..bila nk tilik dan bg nasihat kat orng senang je..tapi biula diri sendiri ada problem dan perlu untk buat pilihan..ahh!! memang gali kubur larh jawapan nye..


nk tahu tak npe kita jadi cam uh..sebab manusia memang begitu pandai berkata kata..kalau tak , tak kan lah ada peribahasa da ternadah br ternganga...
urm..dunia dunia..boleh melupakan melailaikan dan membunuh seseorang yg naif, lurus dan bersikap benar..tp jgn silap woo!! kadang2 yg naif uh la lbh bijak dr kita..


bukan apa aku br je pas ngah buntu dan rasa nk pecah kan kepala bila kne bwat pilihan..kwn2 aku siap boleh gelak sambil terbaring je bila aku story problem aku..diaorang kata kau kan pandai solve problem..yeahh!! pandai bila bukan masalah aku...


kwn aku ada tulis kat fb dia yg pandai buat masalah tapi tak pandai selesaikan masalah..(lbh kurang cam uh la ayt dye..tak ingt sgt..) ... dan aku sokong seratus sepuluh peratus..kita memang pandai buat masalah tapi nk selesaikan nya..adusss!!! pecah kepala meyh!!...
ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

0 berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...