merindui mu~~

         salam n peace~~


susah payah kehidupan ibarat garam dalam masakan..
kadang2 ada masakan yg perlu untk kita letak garam br sedapp..
dan kadang2 ada masakan yg tanpa garam boleh jadi sedap.. ~~~hiperbola terlbh dos pulok~~




untuk jalani kehidupan nie perlu bnyk kekuatan...
sepanjng masa aku berharap mampu untuk melupakan dia..aku lalai dalam keindahan..kerna berasa angkuh didlm keindahan yg dia berikan telah membuat aku melakukan kesilapan...




dia....
insan yg amat terbaik..tapi, 
hanya kerna hasutan dan ketindaksabaran...
aku kehilangan cinta sejati aku..


buat kali ini hanya dia yang mampu membuat aku
goyang..
teringat dan susah melupakan nya..
sekarang...
masih kah aku bisa untuk berdiri lagi??..




berdiri dan menghadapi semula percintaan??
sudah tentu tidak!!!...
benar katanya...
satu hari namti aku akan melutu di kakinya...
kali ini aku tewas didalam perasaan aku sendiri...


bila kau jauh baru aku sedar akan perasaan ku ini..
tapi sayang kerna waktu itu sudah terlambat..
tapi aku bersyukur kerna masih sempat untuk sedar akan semua ini~~~




~~~luahan hati seorang yg merindui cintanya~~~
ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

0 berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...