im backkk !!!

hye all  . .
salam kepada yg beragama islam dan selmat sejahtera yg bukan islam. .

 berzaman jugak la dunia blogger nie saya tinggalkan kan . .entah kenapa mengapa dan bagaimana hati nie tergerak untuk menconteng dalam blog yg agak bersemak bersawang dan ber2 yg lain . . 

okey . . banyak yang jadi dan banyak yg nak tulis . . tapiiiii . . nanti kalau tulis akn jadi syok sendiri lak 
then followerr akan larii ??? haha ! who care about that  ? ! saya bukan blogging untuk jadi femes hanya untuk dapatkan kawan . .

okey . . let start the story wahai my rainbow blog . .

first  my dear blog , tahukah kamu bertapa saya telah berjaya menjadi single or forever alone selama 5 months ? .. haha ! satu percapaian yg menakjubkan kan kan kan  . . tak sangka gak la untuk melupakan sakit yg dibuat oleh insan yg bernama lelaki nie susah gak nak pulih . . 

macam2 yg terjadi gak dalam 5 bulan tu . .dalam waktu melupakan sakit  . .bermacam aktiviti gila yg saya telah lakukkan bersama my bff hanie ! 

first at all  . . dia telah bawak saya yg tgh ta betol kepala otak flyyyy ke PORT DICKSON, SEREMBAN . .believe me ..bila putus cinta , kita perlukkan ketenagan  . .

and thanks my freind ..i got that  . .
 here , i share some picture  . .

susana dia perhhh ! sumpah damai gila . .

matahari terbenam .. hmmm will miss tahat moments





sekarang , dear blog . . saya akan terus bersama awak dan tidak akan tinggalkan awak lagi . .
imissyou my blog !

notakaki: kenapa blog sekarang da lain ?sumpah ta paham cara gun..but , i will try my best !






ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

1 berceloteh:

hnahdy said...

erk.. baru perasan dashboard berubah ka..

Haaa.. selamat datang ke dunia blog. hanya blog memahami kita :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...