C to the I to the N to the T to the A!!

baru hari ini...
aku mampu untuk tersenyum dan merelakan 
tanpa ade perasaan menyesal dan kecewa lagi..

mungkin aku hanya insan yg hadir untuk 
memberi kebahgiaan kepada dia dan terpaksa
merelakan pemergiaannye 
untuk bahagia berasama insan lain..

tipulah kalo aku kata aku gembira pada hari perkahwinan koe..
tipulah kalo aku kata aku mampu melupakan kau..

kini..
aku harus dan wajib merelakan kau..
kini..
kau adalah ayah kepada seorang bayi..
dan suami kepada seorang wanita..

benarlah kata orang untuk jatuh cinta tak perlu lama..
hanya sesaat sudah mampu..
tapi!
tok melupakkan setahun pon tak mampu..
setelah dua tahun kisah kita berakhir..
kini,
aku mampu merelakan dan melupakan mu..

terima kasih sudi beri aku kenagiaan 
yang ta mampu aku balas..

terima kasih jgak sudah mengajarkan aku 
erti kasih sayang
ingat lah! 

when ur love someone
ur nedd to trust that person..
bcoz, trust is love..

bila anda kata cinta
dan mengaku cinta
anda tidak perlu alasan 
untuk putus..
kerna, cinta
sejati hanya dtg sekali..
bila hilang peluang..
maka,, 
ia ta akn pernah dtg kepada 
anda lagi!

huh! now.. nomatter what..
i nedd to move on..
blees me ya ALLAH!

PEACE NO WAR..



ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

2 berceloteh:

Kik0 ♥ QiLaH said...

sometimes,

love is nothing T_T

cik ima said...

waah! bnyk nye typeing wrong!
hee!
nur aqilah: if the love just nothing..
make its become something with the power of love!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...