pabila cuty akhir taun menjelang.. sekolah jadik.......

hye hye all..
selamat pagimalamsiangpetang.. :)

hye  nk taw ta apa yg jadik pada klas 4 akaun iaitu
kelas pelangi pabila cuty akhir taun menjelang.. 
ngeh ngeh ngeh.

masing2 cam setan.. :)
maklum lah taun dpn dah jd CALON2 SPM YG BERTAULIAH!!
tu yg sume buat perangai yg semenggah! 
haa! 

okey guys!
mals nk ckp bnyk..
kita roll pic je ye..


nie la gelagat bdak2 laky bila dpn cam .. hee! 


my bff! mereka ta cantik tapi mereka COOL! 
koe ade??..


pelangi yg gilee! cuba teka mane pelangi! hee! 
:)


gila cam tol la pelangi nie! :D


dak2 pompuan lam kelas pelangi 15 ORNG shje..
nmpk ta pelangi punya beg?? hee! :) 


pelangi yg sewel! da pkai spec uh ta reti nk pkai2 tol! 



nie kwn yg dok ngan pelangi.. 
kepala masing suku! hee! 


hee! ta ley mara ye kwn2!! hee! 
just joke je..
but.. ur all hapenning walupon kdang2 bikin pening!! 

well like usually..

peace no warr!! :)









ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

4 berceloteh:

afzalsukasuki said...

"mereka tak cantik tapi mereka cool"

dorang baca terus bunuh diri dengan ayat2 jujur awk tu.haahaha

miss_rainbow said...

hahaha!!
jujur la uh..

ehem2.. berani tulis cam uh bcoz dyeowng bkn taw pon blog nie.. ngeh ngeh ngeh.. :)

DOMU-KON said...

laa..budak akaun yer..Dulu masa misz Domu muda(skrg masih muda)..ambil akaun jugak..dalm stu kelas ada dlm 21 kot.. tapi 6 org je gurls..

miss_rainbow said...

domu-kon: yap.. amik akaun.. :)
tu je yg rasa ley bwk.. :) laky memang ramai lam kelas tapi gurls la yg cikit..:) bila gurls cikit lg best rasnye.. lbh bermuafakat.. ta berpuak-puak sgt.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...