muhammad nasrullah






 muhammad nasrullah aku kenal dia tahun lepas , mula2 kenal pun sebab kawan aku add kan bbpin dia kat bb aku . . then pada suatu hari dia tegur aku . .perkenalan kitaorang gila kasar . . aku dengan cakap lepas aku dia dengan hati tak ada perasaan dia . . kitaorang bbm , mengutuk , berborak sama2 . . 
 entah macam mana boleh terjatuh hati dan bercinta *perkara biasa* . .


kami berkenal , bercinta dan menjalani kehidupan sebagai couple selama 6 bulan . . dan sampai sekarang kami masih berhubung . . percaya atau tidak . . aku selesa berbual dengan dia . . bergaduh ? ahh , normal la tu . . kalau gaduh pun aku je emosi lebih . . nas lebih kepada diam dan membalas . . hubungan kitaorang macam2 terjadi . . sampai satu saat aku putus asa dalam hubungan kitaorang bila muncul orang ketiga dan keempat . . 

salah siapa dan bagaimana kami masih tak ada jawapan . . akhirnya kami memilih untuk berpisah . . tak lama lepas tu , kami berhubung balik sebagai seorang kawan . . yess , kawan . . better kawan kan . .dan sekarang walaupun aku mengariskan hubungan sebagai kawan dia masih mengangap aku seperti 'kasih sayang 'dia . . 

susah nak tinggalkan dia . . sebab aku dah selesa dengan dia sehinggakan aku tak nak yang lain walaupun aku tahu hubungan kami sekadar kawan . . tapi satu saat aku ken alepaskan dia . . dan dia kena lepaskan aku . .

"ya Allah andai kami ditakdirkan bersama , satukan lah kami , andai dia bukan untuk aku , renggakan lah kami dengan cara baik -amin"


ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

2 berceloteh:

iAmCekbolat said...

wahhh . tu la bila dah putus nak back balik macam masa mula mula kenal susah kan ?

cik ima said...

aah kak , susah sangat . . rasa laun gila :) tapi bila dah kawan harap dapat kembali masa lalu . . haha @iAmCekbolat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...