dear fb~~

salam n peace all..
rajin pulak aku post entri an..
almaklum lah kebosanan terserlah..
nk bersosial kat luar..
bnyk pakai modal..
jadi aku pon berso sil larh disini..
lg pon apa nk kesah..blog aku jugak..
bkn blog orng lain..

dah2!!!
cukup merepek~~
pe yg gua mau story pasal fb..
ntah kenapa gua rasa fb skrng da busan..
nak taw kenapa gua cakap cam uh??...

sebab-sebab nye ialah~~~~


fb menjadi tempt lepas an geram n etc..

asl gua on9 fb gua je kompon naik status kwn2 gua..
dan setiap kali baca status kwn gua
mesti berbulu..
bukan pe..lu pikir larh..
yg sundal nie sibuk mencarut memaki hamun
orng kat status..

dpt yg in love pulak..
sibuk bercinta..bukan gua jelez..
tapi bg gua dah mcm nk tayang kat satu dunia yang kau
ada balak...dan kau nk berkasih sayang disitu..
hello der2 sekalian..
better larh lu berkasih sayang secara private bukan pe..
benda dlm kelabu jgn nak tayang..
kang lau lu orng da putus..
hang pa x segan bila orng tanya??..


dapat pulak yg putus cinta lagi gua
rasa cam hentak kepala kat lappy..
waktu lu orang sedap bercinta ke hulu
ke hilir tak sedar pulak..
ini bila korang da putus semua
kesalahan orng tu korang nk tayang..
aduhhaaiii!!!
yg kau dok tayang kesalahan orng itu lu orang x segan ke??..
orng yg lu dok buruk maki hamun caci maki 
tu larh orng yg pernah lu bermesra bermanja 
dan segala ber2 ag...
da putus sudah larh..
amik jernih buang yg keruh..
bia lantak pi dia larh janji kau bahagia...
lgpon salah satu kau buat cam uh pon coz kau tak dapat terima hakikat yang korang da tak de pape hubungan..

better larh gua layan blog lg bagus..
gua baca orng nye blog..
gua suka gua follow..
gua menyampah gua blah..
gua senang hati..
gua tak kacau orng..
gua cau dulu..
gua nk makan...


ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

0 berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...