First GiveAway of PinkStory

 HYE HYE..PEACE N SALAM..
rasanya gua dah lama tak join contest dan tertibe 
gua nk join contest..

jadi contest yg gua mahu join adalahh..
jeng jeng jeng~~~


~~cun kan header nie??~~

okey guys n girls,
nie blog puan punya blog ..

lau nk senang boleh larh baca kat situ..

seperti biasa..
bila ada contest mesti ada syrat bila ada syarat..
mesti ade contest ..(hiperbola terlbh dos pulak!!)..
guys, tak guna ckp bnyk kan..
so ini adalah syarat2 nya.

teng teng syarat yg pertama..
>>> . Follow blog ini *sunat blogger-emoticon.blogspot.com    

tehhee~~ senang kan syarat ...
okey syarat yg seterusnya ialah..
teeeeeenngg~~~

>>> Click HeartBeat *sunat

seperti yg pertama dan kedua lbh kurang sama sje hukum
nya..aiaitu sunat..its up to ur guys tok buat atau tidak..
tpy bg gua buat larh..sbb tu sume tak guna modal yg besar pon..

syarat yg kertiga pula ialah..
>>> Tulis satu entri bertajuk
                                                      First GiveAway of PinkStory

syarat yg mudah je..korang tak perlu nk taip
entri yg berpanjang lela just taip tajuk pon da cukup..
senang kan??..

okey syarat seterusnya pula..
>>> Tag 3 orang 

untuk yg nie gua agk pecah kepala juga larh..
urm..taip dah syarat kan..
so antara intan terpilih ialah~~


yg nie gua buat kat bwh larh coz masih berfikir..tehhee~~~


okey, syarat seterusnya nie gua gabung bg senang sikit..
sikit je aw tak bnyk..
>>>>
Comment Url Entri dibawah .
Ohh lupa...



>>>>>Tamat tempoh : 20.6.2011


okey hanya itu saje syaratnya.. 


okey sekarang gua dah tahu sape yg bakal jd mangsa gua..
sooo..
gua nk tag..




>>>diana~~


>>>farasuka~~

okey guys..
seperti biasa apabila ade syarat mesti ada hadiah kan??..
nk tahu tak pe hadiah dye??..


okey nie hadiah dye..



Topup Rm 20-Celcom ( 2 orang ) - Puan Blog
Header - ( 5orang ) - Anis Maisarah
Header - ( 2 orang ) - Fana
Cursor (5 orang ) - Hanis
Speciall !

Doodles ( 2 orang ) lelaki dan perempuan
Kak Nazihah A's

Example :




Speciall !

Tajaan ZU .

Examples :








smart n cool kan hadiah dye??..
fuuhhlamak..
gua nk hadiah tu!! 
hurm, apapun gua hanya mampu berdoa..




okey guys..
gua nk cau dulu..
gua dah tak tahu nk tulis apa ag....








ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

0 berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...