k-pop vs m-pop

peace no war!!
pe yg gua nk borak kat snie pada hari ini dan saat ini adalah..

k-pop vs m-pop

mesti lu orng manyak hairan kan apa itu m-pop..
m-pop itu adalah melayu pop..
sedap2 gua je kan bikin short form m-pop..
bukan pe gua cuma mahu luahkan pe yg gua rasa..


kenapa m-pop x boleh nk hot dan menjadi kegilaan yg teramat sgt 
remaja kat malaysia nie??..

mybe bg mereka k-pop bnyk yg sylo kowt..
tp bg gua m-pop pon ada jugak yg stylo..

atau lu orang nk gebang gua dan cakap
m-pop nie lu orng  tak layn coz 
ianya tak market??..

hello??!!
 what the heck??..
m-pop pon ada yg best jugak pe!!
mcm sofaz..
dye stylo jugak pe...

mengaku jea larh memang kebanyakkan 
orng kita lbh berbangga melihat hasil kerja orng lain dari hasil kerja
dan titik peluh kita sendiri..
gua ckp berdasarkan pe yg gua nmpk 
didlm kehidupan so sial gua..
dr kwn2 gua...
jd pe yg gua boleh ckp..
lu pikir la sendiri!! 
~~~~




ske like lah.. :) ta ske?? sila komen.. :)

0 berceloteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...